Splošni pogoji spletne trgovine rezervni-deli.tehes.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

 

Tehes.si je spletna trgovina, s katero upravlja samostojni podjetnik Servis in prodaja, Gašper Temlin s.p., v nadalnjem besedilu “trgovec”. Svetujemo vam, da pred uporabo strani spletne trgovine pazljivo preberete spodaj navedene Pogoje poslovanja. Z uporabo spletne strani izrazite svoje strinjanje z navedenimi pogoji. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da ne uporabljate spletne trgovine tehes.si. Trgovec si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletnem mestu tehes.si kadarkoli in brez vnaprejšnjega obvestila. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da pred nakupom artiklov iz tehes.si preberete pogoje poslovanja.

Upravitelj spletne trgovine rezervni-deli.tehes.si (tehes.si):

Servis in prodaja, Gašper Temlin s.p.
Kurirska pot 14
4207 Cerklje na Gorenjskem
E-pošta: info@tehes.si
url: rezervni-deli.tehes.si
TRR, UNICREDIT BANKA SLOVENIJA d.d.: SI56 2900 0005 2141 334
Swift/BIC: BACXSI22

Davčni zavezanec: DA
Davčna številka: SI29830028
Matična številka: 6537189000

Poslovna enota T03:

TEHES.SI - rezervni deli za belo tehniko.
Gašper Temlin s.p.
Tavčarjeva ulica 2,
4226 Žiri

 

Člani spletne trgovine in uporabniki:

V spletni trgovini lahko opravljate nakupe kot posameznik – fizična oseba ali pa kot podjetje oziroma pravna oseba. Pod pravno osebo se smatrajo podjetja, samostojni podjetniki in posamezniki, ki uporabljajo nakupljeno blago v pridobitveni dejavnosti.

Fizične osebe so izključno uporabniki, ki pridobivajo in uporabljajo blago in storitve za namene izven njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so fizične osebe po tem pravilu veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov ter določila Splošnih pogojev poslovanja.

Pravne osebe so uporabniki, ki blago in storitve pridobijo ali uporabljajo za namene njihove pridobitne ali poklicne dejavnosti. Za kupce, ki so pravne osebe po teh določilih veljajo pravila Splošnih pogojev poslovanja, ki jih sprejmejo ob registraciji oziroma, ob oddaji naročila ter določila Obligacijskega zakonika. V primerih, ko naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo veljajo določila Zakona o varstvu potrošnikov le v primerih, ko je to posebej navedeno v samem zakonu.

 

Cene:

Vse cene v spletni trgovini tehes.si so navedene v EUR in vključujejo davek na dodano vrednost (DDV). Cene veljajo ob sklenitvi pogodbe, oziroma ko kupec dobi sporočilo, da je naročilo v obdelavi. Cene se lahko spremenijo brez predhodnega obvestila. Ponudba velja po teh pogojih do prodaje zalog.

 

Načini plačil:

  • Ob prevzemu, z gotovino ali bančno kartico. Naročilo plačate dostavljavcu, ko vam le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave so navedeni v naročilu, in držijo, razen če ni bilo kasneje kako drugače dogovorjeno.

  • Po predračunu. Po oddaji naročila, na vaš elektronski naslov prejmete predračun z podatki in navodili o plačilu predračuna.

Pri osebnem prevzemu na poslovni enoti je možno plačilo z gotovino ali po predračunu.

 

Naročila:

Podatki o sklenjeni pogodbi oziroma o oddanem naročilu so shranjeni pri trgovcu. Dosegljivi so v podatkovni bazi trgovca (dostop po elektronski pošti ali po telefonu). Pogodba se lahko sklene v slovenskem jeziku. Pogodbo oziroma naročilo lahko sklenete po telefonu, elektronski pošti ali internetu preko spletne trgovine. Popravke ali dodatke k naročilu nam lahko pošljete po elektronski pošti.

 

Koraki nakupa – sklenitev pogodbe:

1. Napolnite košarico
Izbrane izdelke (in njihovo količino) s klikom na gumb "Dodaj v košarico" dodajte v košarico.

 

2. Izpolnite podatke za dostavo in plačilo
Nakup lahko poteka brez predhodne registracije. Izpolnite podatke za dostavo, izberite način plačila, kliknite na gumb "KLIKNI ZA IZRAČUN STROŠKA DOSTAVE" in zaključite naročilo s klikom na gumb »Oddaj naročilo«. Z oddajo naročila je povezana obveznost plačila podjetju.

 

Naročilo potrjeno – pogodba sklenjena

V roku najkasneje 72 ur med delavnimi dnevi (sobota, nedelja in dela prosti dnevi so nedelavni) trgovec pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter potrdi naročilo oziroma ga zavrne. V primeru, da se cena v času obdelave naročila spremeni, se trgovec zavezuje, da bo poskusil ponuditi uporabniku nižjo ceno ali ponuditi ustrezno rešitev, ki bi bila obojestransko zadovoljiva. Trgovec si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko oziroma ga kako drugače kontaktira.

Kupec ima možnost preklicati naročilo v vrsti preko elektronske pošte v času dveh ur. Naročilo se hrani v “Arhivu” na strežniku ponudnika.

 

3. Odprema naročila
Trgovec zapakira s priloženim originalnim računom.
Vaše naročilo bomo obdelali in predali v pošiljanje. Obvestilo s podrobnostmi naročila prejmete na svoj e-naslov. V nekaterih primerih lahko za potrditev podatkov o naročilu/plačilu pričakujete naš klic.

 

4. Dostava na vaš dom
Paket z naročenimi izdelki bo dostavna služba dostavila na vaš naslov v najkrajšem možnem času. Izdelke boste prejeli preko naše dostavne službe.
V primeru, da v času dostave ne boste doma, vas lahko kurir pokliče na telefonsko številko oddano ob naročilu.

 

Preklic naročila:

Oddana naročila preko spletne trgovine tehes.si lahko kupec brez dodatnih stroškov prekliče v roku dveh ur po oddaji naročila. Preklic naročila mora kupec opraviti preko elektronske pošte info@tehes.si, oziroma s klicem na 031 848 014.

V elektronskem sporočilu je obvezno potrebno navesti naslednje podatke:

V naslovu sporočila: Preklic naročila
V vsebini sporočila:

a) ime in priimek kupca
b) naslov kupca
c) številka naročila

 

Dobavni rok:

Trgovec se bo potrudil, da bo blago dostavljeno do naročnika v navedenih rokih. Po oddaji naročila boste prejeli potrditev sprejema naročila, ki vsebuje seznam naročenih artiklov in skupno ceno. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte za stike s kupci, na katerega se lahko obrnete v primeru kakršnihkoli vprašanj ali pripomb v zvezi z vašim naročilom.

Za artikle pri kateih priše "Razpoložljivost: Na zalogi" velja da so na zalogi ter bodo odposlani že isti dan ali naslednji delovni dan, če je bilo naročilo oddano po 14. uri.

Rok dobave za artikle, ki niso na zalogi je naveden na strani posameznega artikla v obliki »Razpoložljivost: Dobavljivo (število dni oz, tednov)«.
Za artikle pri katerih piše "Razpoložljivost: Dobavljivo 3-6 dni" veljda, da bodo odpremljeni v tem primeru 3-6 dneh.
Za artikle pri katerih piše "Razpoložljivost: Dobavljivo 6-9 dni" veljda, da bodo odpremljeni v tem primeru 6-9 dneh.
Itd.

Dobavni rok začne teči ob 16.00 uri na dan prejema potrdila o plačilu oziroma od takrat, ko ste dobili po elektronski pošti obvestilo, da je vaše naročilo “V obdelavi”.
 

 

Dostava:

Če je naročeno blago na zalogi se bo trgovec potrudil da bodo naročila odpremljena še isti ali naslednji dan (velja za naročilo oddana do 14:30 ure).
Dostavo naročenega blaga opravlja naš pogodbeni partner (DPD).
Dostava blaga je omejena na ozemlje RS.

Za dostavo poskrbi DPD, KURIRSKA IN PAKETNA DISTRIBUCIJA, D.O.O. (DPD), večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku sedmih delovnih dni.
V primeru, da vas ob času dostave ni na naslovu, se bo dostavljalec dogovoril z vami o ponovni dostavi brez dodatnih stroškov, seveda je dostavljalcu dovoljeno, da vas pokliče na kontaktno številko, katero ste oddali ob prijavi na spletni strani.

Dostava se izvaja preko naših pogodbenih partnerjev DPD.
Strošek dostave krije kupec in sicer v vrednosti 4.50€ (velja za kakršnokoli količino nakupa in plačilom ob prevzemu).
Dostava se ponavadi vrši v dopoldanskem času. Če dostava ni uspešna oziroma če ste ob času dostave odsotni, vam dostavna služba pusti obvestilo. Priporočamo tudi, da ob naročilu navedete telefonsko številko na katero ste vedno dosegljivi (npr. vaš GSM), saj vas bodo v primeru da je paket večjih dimenzij, predhodno poklicali.

 

Varovanje podatkov in zasebnost:

Registracija in/ali vpis osebnih podatkov spletno trgovino tehes.si je nujen in izključno potreben samo za pravilno izvajanje storitev trgovca. Trgovec ne bo nikoli posredoval, prodal, dal v najem ali kako drugače trgoval z vašimi osebnimi podatki. Vaši osebni podatki ne bodo nikoli uporabljeni, če se ne strinjate z načinom uporabe. Uporabnikom je na voljo vpogled v podatke, ki jih hranimo o njih, preko njihovega uporabniškega računa.
Trgovec v spletnem mestu uporablja kar nekaj različnih varnostnih tehnologij za zaščito vaših podatkov in zasebnosti.
Vse podatke, pridobljene ob naročanju, bo trgovec uporabljal izključno v namene lastne spletne trgovine in jih ne bo delil, prodal ali uporabljal v kakršnekoli druge namene in s tretjimi osebami.

 

Avtorske pravice:

Spletna trgovina tehes.si in vsi podatki, opisi izdelkov, programska koda, tehnologije, slike artiklov in grafika ter ostali ne našteti elementi prikazani na spletnem mestu trgovca so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in drugimi zakoni in uredbami avtorskega prava in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati, brez predhodnega pisnega dovoljenja. Tukaj uporabljene blagovne znamke, imena podjetij ali proizvodov so registrirane blagovne znamke njihovih lastnikov.

 

Odgovornosti:

V spletni trgovini tehes.si se trudimo po svojih najboljših močeh, da bi spletno mesto vključevalo točne in ažurne informacije o izdelkih, cenah in zalogi.

Slike artiklov so dejanske vendar lahko pride do manjših odstopanj pri odtenkih barv ter obliki artiklov saj proizvajalci nadomestnih delov lahko pri novi verziji nadomestnega dela spremenijo obliko ali barvo, kar ne vpliva na funkcionalnost oziroma namembnost nadomestnega oz. rezervnega dela. Trgovec se bo potrudil za ažurnost posodabljanja slik artiklov.

Trgovec stremi k najvišji mogoči stopnji ažurnosti in pravilnosti objavljenih podatkov na spletnem mestu. Kljub temu pa lahko zmanjšana stopnja delovanja uporabljene tehnološke rešitve, vnos, prenos ali pa kakršnakoli druga obdelava podatkov povzroči napako, ki je prikazana na spletnem mestu. V primeru, da obiskovalec spletne strani ocenjuje, da gre za napačno prikazan podatek, lahko trgovcu sporoči na kontaktne naslove. Trgovec ni odgovoren za občasno nedelovanje strani.

Trgovec ni odgovoren za morebitno škodo, nastalo zaradi nezmožnosti dostopa in uporabe informacij na spletni strani.

 

Poškodbe pri transportu:

Kupec je pri prevzemu pošiljke dolžan pregledati njeno vsebnost. V primeru, da so na pošiljki fizične poškodbe, ali da manjka njena vsebina in pošiljka kaže znake odprtja, je kupec dolžan celotno pošiljko (paket, zaščitna embalaža, izdelki) reklamirati pri dostavljalcu, ki je dolžan rešiti reklamacijo na svoje stroške, če se mu dokaže odgovornost. O poškodovani pošiljki nemudoma kontaktirajte prodajalca na email ali po telefonu.

 

Odstop od pogodbe in vračilo blaga:

Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev (v nadaljevanju: odstop od pogodbe).

Rok za odstop od pogodbe začne teči z dnem, ko:

potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad blagom,
potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjim kosom blaga, če je predmet pogodbe več kosov blaga, ki jih potrošnik naroči v enem naročilu,
potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi posest nad zadnjo pošiljko ali kosom blaga, če je dostava blaga sestavljena iz več pošiljk ali kosov,
potrošnik ali tretja oseba, ki ni prevoznik in jo imenuje potrošnik, pridobi dejansko posest nad prvim kosom blaga, če je dostava blaga v določenem obdobju redna.
Prejšnji odstavek se smiselno uporablja tudi za digitalno vsebino, ki se dobavi na materialnem nosilcu podatkov. Če je predmet pogodbe opravljanje storitev ali dobava digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu podatkov, pa začne odstopni rok teči z dnem sklenitve pogodbe.

Šteje se torej, da je potrošnik podal odstopno izjavo za odstop od pogodbe pravočasno, če jo v primeru nakupa blaga pošlje v roku 14 dni od prevzema blaga ali digitalne vsebine, ki se dobavi na materialnem nosilcu, ki je določen za odstop od pogodbe, in v primeru nakupa storitve ali digitalne vsebine, ki se ne dobavi na materialnem nosilcu, v roku 14 dni od dne sklenitve pogodbe.

Svoj odstop od pogodbe mora pisno sporočiti na naslov Gašper Temlin s.p., Tavčarjeva ulica 2, 4226 Žiri ali na e-naslov info@tehes.si pisnem sporočilu o odstopu mora priložiti odstopni obrazec, ki je na voljo tukaj.
Strošek, ki bremeni kupca v zvezi z odstopom od pogodbe, je le strošek vračila blaga (poštna dostava).
Ne prodajamo blaga, ki ga ni moč vrniti po pošti. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Kupec mora vrnjeno blago vrniti podjetju najkasneje v 14 dneh od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga
Prodajalec bo kupnino vrnil kupcu najkasneje v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu oz. po prejemu vrnjenega izdelka.
Trgovec vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če se je potrošnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.

Kupnino za vrnjene artikle vam bomo nakazali na vaš transakcijski račun ali vam po dogovoru šteli kupnino kot dobropis pri naslednjem nakupu.
Možnost odstopa od pogodbe oziroma vračila izdelkov ne velja v primerih kot jih določa veljavni ZVpot.

Možnost vračila ne velja:

Za blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih kupca oz. je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
za blago, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ker je neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
za blago, ki je hitro pokvarljivo ali mu hitro poteče rok trajanja;
za zapečatene avdio ali videoposnetke in računalniške programe ali če je kupec po dostavi odprl varnostni pečat;

Priložena mora biti tudi kopija računa ali drugega ustreznega dokumenta.

Obvestilo o odstopu od pogodbe si lahko prenesete TUKAJ.

Pozor!
Če naročilo izvede pravna ali fizična oseba, ki opravlja pridobitno dejavnost, ne glede na njeno pravnoorganizacijsko obliko ali lastninsko pripadnost, zanjo določila tega poglavja ne veljajo.

 

 

 

Garancijski pogoji za blago:

Garancija velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in je na računu ali garancijskem listu navedena garancijska doba. Kot datum prodaje pa velja datum na računu. Garancijo se uveljavlja z računom ali kopijo. Garancija za vse izdelke, ki imajo garancijo, je 12 mesecev. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.
Garancija velja za izdelke navedenih v pravilniku o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje:
Pravilnik o blagu, za katero se izda garancija za brezhibno delovanje.

Garancija ne velja za potrošni material!

Prodajalec je, v skladu z zakonom, dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri prodajalcu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca ali samo z računom. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno. Prodajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa artikel zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim artiklom.
Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd, NiMH akumulatorje, žarnice, elektronske komponente in podobne izdelke.

Garancija preneha veljati pri:

  • okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela….)
  • če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja.
  • pri spremembah na aparatu
  • pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtiči itd.
  • pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k aparatu
  • pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
  • pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
  • pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk

Za artikle, ki nimajo garancije. V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov nudimo možnost da artikel oddate v reklamacijo skladno z našimi pogoji poslovanja.

V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z pooblaščenimi servisi in garancijo, se obrnite na trgovca.

 

Stvarna napaka (jamstvo za skladnost blaga):

Trgovec oziroma prodajalec mora potrošniku kot kupcu izročiti blago v skladu s pogodbo in odgovarja za neskladnosti, ki jih je imelo blago v času dobave (stvarne napake). Prodajalec odgovarja za stvarne napake, ki jih je blago imelo takrat, ko je nevarnost prešla na kupca, ne glede na to, ali mu je bilo to znano ali ne. Prodajalec odgovarja tudi za tiste stvarne napake, ki se pokažejo po tem, ko je nevarnost prešla na kupca, če so posledica vzroka, ki je obstajal že pred tem. Neznatna stvarna napaka se ne upošteva. Prodajalec odgovarja tudi za napake, ki bi jih bil kupec z lahkoto opazil, če je izjavil, da blago nima nobenih napak ali da ima določene lastnosti ali odlike.

Blago je skladno s prodajno pogodbo zlasti, kadar:

1. ustreza opisu, vrsti, količini in kakovosti ter ima funkcionalnost, združljivost, interoperabilnost in druge lastnosti, kot je zahtevano v prodajni pogodbi;

2. je primerno za poseben namen, za katerega ga kupec potrebuje in s katerim je kupec seznanil prodajalca najpozneje ob sklenitvi prodajne pogodbe, prodajalec pa je s tem soglašal;

3. je dobavljeno skupaj z vsemi dodatki in navodili, vključno z navodili za namestitev, kot je določeno v prodajni pogodbi, ter

4. je posodobljeno, kot je določeno v prodajni pogodbi.

Poleg izpolnjevanja omenjenih zahtev mora blago tudi:

1. ustrezati namenom, za katere se običajno uporablja blago iste vrste, pri čemer je treba, kadar je to primerno, upoštevati druge predpise, tehnične standarde ali v primeru neobstoja takih tehničnih standardov panožne kodekse ravnanja, ki se uporabljajo za posamezni sektor;

2. biti take kakovosti in ustrezati opisu vzorca ali modela, ki ju je prodajalec dal na razpolago kupcu pred sklenitvijo prodajne pogodbe, kadar je to primerno;

3. biti dobavljeno skupaj s takimi dodatki, vključno z embalažo, navodili za namestitev ali drugimi navodili, za katere lahko kupec razumno pričakuje, da jih bo prejel, kadar je to primerno, in

4. biti take količine ter imeti značilnosti in druge lastnosti, vključno v zvezi s trajnostjo, funkcionalnostjo, združljivostjo in varnostjo, kot je običajno za blago iste vrste in ki jih kupec lahko razumno pričakuje glede na naravo blaga in ob upoštevanju kakršne koli javne izjave, podane pri oglaševanju ali označevanju s strani ali v imenu prodajalca ali drugih oseb v predhodnih členih pogodbene verige, vključno s proizvajalcem, razen če prodajalec dokaže, da:

-  za javno izjavo ni vedel in od njega ni mogoče razumno pričakovati, da bi zanjo vedel,

-  je bila javna izjava do sklenitve prodajne pogodbe popravljena na enak ali primerljiv način, kot je bila podana, ali

-  javna izjava ni mogla vplivati na odločitev za nakup blaga.

Prodajalec odgovarja za vsako neskladnost blaga, ki obstaja ob dobavi blaga in ki se pokaže v 2 (dveh) letih od dobave blaga. Če je predmet prodajne pogodbe rabljeno blago, se lahko prodajalec in kupec dogovorita za krajši rok odgovornosti prodajalca, vendar ta rok ne sme biti krajši kot eno leto. Domneva se, da je neskladnost blaga obstajala že v času dobave, če se pokaže v enem letu od dobave blaga, razen če prodajalec dokaže drugače ali če ta domneva ni združljiva z naravo blaga ali naravo neskladnosti.

Kupec lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova neskladnosti, če o napaki obvesti prodajalca v 2 (dveh) mesecih od dneva, ko je bila neskladnost ugotovljena. Kupec mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da blago pregleda. Obvestilo o napaki kupec prodajalcu sporoči preko sporočila na elektronski naslov info@tehes.si.  

V primeru neskladnosti blaga je kupec, ki je o neskladnosti blaga obvestil prodajalca upravičen da:

1. zahteva od prodajalca brezplačno vzpostavitev skladnosti blaga;

2. zahteva znižanje kupnine v sorazmerju z neskladnostjo ali odstopi od prodajne pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

V vsakem primeru ima kupec pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza blaga, ki nastanejo zaradi uveljavljanja jamčevalnega zahtevka. Zahteve kupca do prodajalca prenehajo v 2 (dveh) letih od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.

Kupec lahko od prodajalca zahteva, da v razumnem roku od trenutka, ko prodajalca obvesti o neskladnosti, ki ni daljši od 30 dni, brezplačno vzpostavi skladnost blaga brez znatnih nevšečnosti za kupca, pri čemer se upoštevata zlasti narava blaga in namen, za katerega kupec blago potrebuje. Rok se lahko podaljša na najkrajši čas, ki je potreben za dokončanje popravila ali zamenjave, vendar za največ 15 dni.

Če je obstoj neskladnosti blaga sporen, prodajalec o tem pisno obvesti kupca v 8 (osmih) dneh od prejema jamčevalnega zahtevka. Če prodajalec uniči ali izgubi izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan kupcu po njegovi izbiri izročiti v 8 (osmih) dneh nov enak izdelek ali mu takoj plačati odškodnino v višini maloprodajne cene novega izdelka. Če prodajalec poškoduje ali pokvari izdelek, ki mu je bil dan v popravilo, vzdrževanje ali dodelavo, je dolžan na lastne stroške v 3 (treh) dneh odpraviti okvaro oziroma poškodbo, kadar se s tem ne zmanjšata vrednost in uporabnost izdelka. V primeru, da tega ni mogoče zagotoviti, pripada kupcu pravica kot v primeru izgube ali uničenja.

Reklamacija:

Kupec lahko vloži reklamacijo, z namenom da bi uveljavil pravice v primeru neskladnosti blaga, garancije, napačno izračunane cene in drugih napak.

Reklamacijo lahko oddate preko elektronskega naslova info@tehes.si.

Trgovec vodi evidenco prejetih reklamacij in jih hranijo vsaj 2 (dve) leti od datuma oddaje.Trgovec bo kupcu potrdil prejem reklamacije in obvestil o številki, pod katero se vodi v evidenci prejetih reklamacij.

Tegovec bo na reklamacijo kupca odgovoril nemudoma ali najpozneje v 8 (osmih) dneh od dneva prejema reklamacije.

Če se reklamacija reši z vračilom plačanega zneska, je to vračilo zneska odvisno od načina plačila naročila:

če je bilo naročilo plačano s plačilno kartico, se vračilo izvede s povračilom sredstev na kartico;
če je bilo naročilo plačano na kakršen koli drug način (plačilo po povzetju, e-bančništvo, položnica, plačilo na prevzemnem mestu), se sredstva plačajo na bančni račun kupca, zato mora kupec številko računa sporočiti trgovcu.

 

Pritožbe in spori:

Trgovec spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Trgovec se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.

V primeru težav se kupec s trgovcem lahko poveže po elektronski pošti na info@tehes.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@tehes.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Trgovec se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si trgovec prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

 

Izvensodno reševanje potrošniških sporov:

Skladno z zakonskimi normativi trgovec ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Trgovec, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
 

http://ec.europa.eu/odr
 

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

Pogoji veljajo od 28.06.2023

 

 

Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov!